czwartek, 10 grudnia 2015

Chcę żyć w porządnej Polsce

Chcę żyć w praworządnej POLSCE ! Dlatego wstąpiłem do Komitetu Obrony Demokracji. Wracając do Polski po 19 latach pobytu na Bawarii (1981-2000) zbudowałem w swojej OJCZYŹNIE nowy DOM - Ekofarma Vitalis. Pamiętam grudzień 81 w obcym miejscu, odcięty od Kraju (stan wojenny) ale szanowany jako Polak, dumny z polskości. Tak patrzyli na mnie sąsiedzi Bawarczycy (przede wszystkim z racji tego co się w Polsce działo). Nie chce znowu wyjeżdżać. Będę walczył o treści zawarte w Konstytucji Rzeczypospolitej Polskiej.

W sobotę 12 grudnia jestem z Elbląską grupą KOD w Warszawie aby zademonstrować zgodnie ze prawem swoją dezaprobatę poczynań Pana Prezydenta i Rządu RP.

A w maju 2016 zapraszam wszystkich Polaków na dobre bawarskie piwo do Aldersbachu ( tam mieszkałem) http://www.landesausstellung-bier.de

Tadeusz Kawa

Brak komentarzy: