poniedziałek, 7 grudnia 2015

Zawłaszczanie państwa, ośmieszanie mojej Ojczyzny i ta buta...

Teraz ja:-). Też napiszę dlaczego jestem w KOD.

Mam od zawsze poglądy centrolewicowe. Poprzednia władza nie była spełnieniem marzeń, miałam pretensje o taką beztroskę pięknoducha. Prezes i jego otoczenie miotali ciężkie oskarżenia pod adresem premiera, także prezydenta, i co? Nic. Potem sprawa Kamińskiego, Ziobry. Niefrasobliwość PO sprawiła, że zamiast kary sprawują najwyższe urzędy w Polsce.

Ja też zostałam potraktowana po macoszemu za to że po likwidacji zakładu pracy radziliśmy sobie sami. Mąż zmarł w wieku 59 lat po przeszło 40 latach harówy. Ja mam rentę rodzinną po dwóch waloryzacjach 824 zł. Jednak uważam, że to co dzieje się obecnie jest ponad sprawy materialne. Zawłaszczanie państwa, ośmieszanie mojej Ojczyzny poza granicami, rujnowanie gospodarki i ta buta...kpina z tych, co myślą inaczej. To jest ponad wszystko.

Chcę, żeby moje dzieci i wnuki żyły w poczuciu bezpieczeństwa, stabilizacji i rozwoju. Powolnego wg mnie ale jednak rozwoju. Żeby nie wstydziły się za swój kraj.

Marianna Sakowska

Brak komentarzy: