wtorek, 8 grudnia 2015

Czemu chcę bronić demokracji?

Medialne doniesienia, chaos informacyjny, coraz trudniej było to ogarnąć. STOP. Chwila zastanowienia, ocena faktów „na zimno” – nie jest dobrze! W pracy, w domu, wśród znajomych - tematy łamania Konstytucji, łamania Demokracji i zamach na TK nie schodziły z ust. Jednak bezsilność coraz bardziej dokuczała. Wtedy, w sieci, pojawił się KOD. Z zasady nieufny, nie miałem żadnych wątpliwości. Jest grupa, coraz liczniejsza, chcąca głośno mówić o naszych prawach do Demokracji i porządku prawnego w Polsce! KOD…Szybka decyzja… W tym momencie, kliknięcie w przycisk „dołącz” miało szczególny wyraz i znaczenie.

Czemu chcę bronić Demokracji? Żyję w tym kraju prawie 50 lat. Pracuję, płacę podatki, dbam o rodzinę, wychowuję młodych Polaków. Jestem dumny z tego kim jestem i co osiągnąłem. Jestem dumny ze zmian jakich byłem świadkiem na przestrzeni lat. Chciałbym, abym ja, moje dzieci, znajomi i nieznajomi, byli ważni, szanowani we własnym kraju. Abyśmy byli dumni, że jesteśmy Polakami! Obecna Demokracja towarzyszy nam od nie tak dawna. Różne zawirowania szargały ją na wszystkie strony. Po 26 latach jest jeszcze krucha i mało doświadczona. Pomóżmy jej okrzepnąć. Nie zmarnujmy szansy jaką nam dały poprzednie pokolenia.

Adam Czuryłło

1 komentarz:

Unknown pisze...

Tak trzeba.Trzeba być w porządku dla siebie i dla innych.Fajnie że jesteś z nami.