wtorek, 23 lutego 2016

A my w Kanadzie i tak kochamy Lecha. I co nam zrobicie?


Danuta Bierzanska: I pamiętajmy, że bez względu na to, co Wałęsa zrobił w latach 70. to jest wielkim polskim przywódcą, który poprowadził kraj do wolności. Ja myślę nawet, że to doświadczenie z SB było właśnie początkiem jego wielkości. Bo ten chłopak ze wsi zobaczył (w czym na pewno pomogli bardziej doświadczeni w walce ludzie) w jakim kraju żyje. I nic nie zmieni tego, że to ona miał odwagę, a nie jego dzisiejsi tropiciele. Dziękuję Wam! Bądźcie z nami w sobotę!

Barbara Szubert: kto nie miał do czynienia z SB i ich metodami - niech zamknie mordę. Ja miałam , ale w latach 80tych - to zupełnie co innego , już była zorganizowana opozycja, już nie byłeś SAM !

Źródło Marsz "My, Naród" ·



Muszę się podzielić czymś osobistym... Ponieważ przygotowujemy w Chicago pikietę na najbliższą niedzielę 28 lutego pod hasłem "We the People.. with Lech Wałęsa" ("My Naród... z Lechem Wałęsą") otrzymałem od naszej Pani Grafik projekt baneru - (dołączone zdjęcie). Zapytałem Żonę co o tym sądzi. Obok stał mój 4-letni Synek i zanim Ania odpowiedziała, Pawełek zapytał "Who is this?" ("Kto to jest?"). ...

Peter Jan Włodarczyk‎
Komitet Obrony Demokracji, 
Chicago, IL, Stany Zjednoczone

Brak komentarzy: