piątek, 8 stycznia 2016

Bądźmy razem bo w jedności siła


Moje przemyślenia: będąc zupełnym przypadkiem na jednej ze stron dużego portalu, pod jednym z tekstów natrafiłem na prawdziwą burzę mózgów oraz wysyp komentarz. Zaciekawił mnie jeden, który głosił ustami jak sądzę miłośnika i sympatyka PiSu, o dość frywolnym nicku, którego tu nie przytoczę, że KOD to organizacja terrorystyczna. I tak oto dowiedziałem się, że jestem terrorystą. Polemiki z ową osobą nie podjąłem, bo mój poziom wykracza poza prostackie i nie przemyślane komentarze PiSowskich hejterów Ale trzeba stwierdzić jedno, wciąż są w natarciu. A to wszystko zawdzięczamy ogłupianiu mas przez aktualny rząd, który tworząc własne rządowe media będzie miał teraz jeszcze większy wpływ na manipulowanie ludźmi. Wmawiając wszystkim obywatelom oraz przedstawicielom Unii Europejskiej, że to co się aktualnie dzieje, to histeria wywołana przez tych, którzy przegrali wybory i którym źle się dzieje bo władza usiłuje naprawić to co popsuła poprzednia ekipa rządowa.

Nasze protesty odnoszą coraz większy skutek, mówi o nas Świat i cała Europa. Ludzie powoli budzą się z letargu i rozglądając się wokoło dostrzegają niepokojące zmiany. Mówiąc reżimowi nie narażamy się na różne ataki i przykrości ale tylko głośno wyrażając swoje niezadowolenie osiągniemy zamierzony cel.

W najbliższych dniach czekają nas pikiety i protesty, zamanifestujmy razem jako jedna wielka KOD rodzina swój sprzeciw przeciwko tym, którzy mając władzę w swych rękach i myśląc, że im wszystko wolno, psują i niszczą to co dla nas święte -  naszą kochaną Ojczyznę. Bądźmy razem bo w jedności siła i nie pozwólmy się skłócić.

Tadeusz Piotrowski - dumny członek KODu

Brak komentarzy: