poniedziałek, 5 grudnia 2016

TVPiS zaatakował - zastałem ubekiem, oprawcą stanu wojennego i tym co znęcał się nad robotnikami

TVPiS zaatakował! We wszystkich informacjach tych stacji zastałem ubekiem, oprawcą stanu wojennego i tym co znęcał się nad robotnikami. Wykorzystano do tego ataku moje wystąpienie na proteście służb mundurowych, emitując urywek o stanie wojennym, który tak wycięty, brzmi kontrowersyjnie. Przypomnę, że używając różnych przykładów, apelowałem o jedność Polaków.

Nigdy nie byłem w żadnych służbach, a zawsze w dowodzeniu wojskiem. Nie brałem czynnego udziału w stanie wojennym. Jako bardzo młody podporucznik byłem dowódcą odwodu dowódcy dywizji, który nigdy nie opuścił koszar.

Panie Jacku Kurski! Żal mi pana! Takie kłamstwa i pomówienia dają mi tylko dodatkową moc do walki z takimi jak Pan! To dowód na to, że dalej uważa Pan, że ciemny naród to kupi. Moim znajomym Pan tego nie sprzedasz! A wszystko to z powodu mojego podpisu widniejącego obok największych autorytetów naszego kraju pt. Stop dewastacji Polski! Ten podpis to wielki zaszczyt i honor dla mnie, na który być może nie zasłużyłem. Ale na pewno jest odzwierciedleniem moich przekonań i ocen, co do sytuacji, za którą tacy jak pan odpowiadają. Mam nadzieję, że prędzej czy później pan za tą pychę i kłamstwa zapłaci. Oczekując na tą nieuchronna pańską przyszłość, będę śmiał się panu w oczy ! Ha! Ha! Ha!

Adam Mazguła

Brak komentarzy: