niedziela, 15 maja 2016

Co daje wam KOD ? cz. 3


Co daje wam KOD, czym dla Was jest, dlaczego do niego wstąpiliście, co dobrego robi?

Maria A. Szmidt:  Wierzę, że KOD tak jak PIERWSZA Solidarność zmieni „dobrą zmianę” na normalną NASZĄ WSPÓLNĄ Polskę, otwartą na świat i ludzi, przyjazną, prawą i sprawiedliwą dla WSZYSTKICH a nie tylko dla swoich. Wierzę w KOD bo działają w nim wspaniali Ludzie i tylko obawiam się, że opadają Im skrzydła ale błagam - nie zniechęcajcie się ! Polska Was potrzebuje ! 

Agnieszka Marcinkiewicz: KOD daje mi nadzieje :)

Kazimierz Jamiołkowski: Daje pewność, że nie jestem osamotniony w tym proteście.

Halina Sarul: Mnie KOD daje nadzieję, że z całego mojego długiego życia nie będę wspominała tylko 25 lat w Wolnej Polsce...

Katarzyna Klass: KOD mi uswiadomił jaka drzemie siła w słowie OBYWATEL. Katarzyna Klass dodam jeszcze Kod mnie obudził, jak Gandalf, króla Theodena. Podniosłam się z kanapy w swoim umyśle, koniec narzekania - nadszedł czas działania. KOD dał mi mnóstwo cudownych wspaniałych porządnych ludzi. Tak trzymać, pis runie a przyjaźnie zawarte w kodzie przetrwają.

 Zofia Cieslikowska: Szukałam ludzi podobnie myślących jak ja i tak trafiłam do KOD-u.

Stefan Lempiecki: Żyć w przyjaznym i życzliwym społeczeństwie!

Hanka Kowal: Poza tym, że robię to dla swoich dzieci i wnuków, oraz dalszej rodziny, spotkałam tutaj ludzi myślących z troską o kraju, ale też spontanicznych, radosnych i życzliwych. Spotkania na marszach pokazują, że postawiłam na "dobrego konia" i tę gonitwę wygramy. Moc jest z koderami.

 Alicja Sarosiek: KOD daje mi nadzieje, że wyjdziemy z tej pułapki czarnej dziury. I daje mi silę żeby to wszystko przetrwać. KOD to MOC.

Cezary Balbuza:  Mi KOD daje nadzieję w ludzi, dobro, demokrację, prawo i porządek oraz pokojowe współistnienie ludzi o różnych orientacjach politycznych, religijnych i światopoglądowych;)

Agata Wisniewska: KOD daje mi nadzieję, że jeszcze możemy coś zmienić. Nie tylko w naszym kraju, ale także w nas samych. Pokazuje, że należy walczyć o swoje zdanie

Wiktor Guzowski: KOD daje mi nadzieję na lepsze jutro. Że kiedyś wstaniemy, otrzepiemy się z niesnasek przeszłości i ruszymy w stronę lepszego jutra. Że żadna władza nie może trwać wiecznie, bez względu, co by robiła. Że obronimy nasz kraj przed każdym wrogiem zewnętrznym i wewnętrznym.

Zebrała B.Ł.

1 komentarz:

Trzeźwe Oko pisze...

KOD daje że Wiara i Nadzieja w lepsze jutro lub powrót do normalności w ludziach nie umiera.