środa, 2 marca 2016

Wiktor Marek Leyk - chłopak w Szczytnie urodzony

Robert Krzysztofiak: Szanowny Pan Wiktor Marek Leyk. Zaszczycony Pana udziałem w naszym wyjeździe do Warszawy, pragnę raz jeszcze wyrazić wdzięczność za Pańską obecność. Za słowa, które zostały wypowiedziane i za wsparcie naszej idei. Pozwolę sobie na zacytowanie tylko niektórych słów jakie wpisali uczestnicy naszej wyprawy aby oddać nastrój i wdzięczność jaką wyrażamy. Cieszę się.. Nie. Miałem honor i zaszczyt maszerować obok. Miałem honor i zaszczyt wysłuchać co ma do powiedzenia. Mieszkam w Olsztynie od niedawna i nie wiedziałem kim jest ten wysoki mężczyzna o wyprostowanej sylwetce.

Piotr Lubiszewski Wiktor Marek Leyk - chłopak w Szczytnie urodzony.

Beata Downarowicz. Też jestem bardzo zaszczycona obecnością Pana Leyka. Poczułam się wyróżniona i zobowiązana do trwania w grupie KOD. Rodzą się szlachetne gesty i pomysły. Pan Leyk pozwolił nam ,,dotknąć" swojej wielkości i to pozwoliło wielu z nas poczuć ważność misji, z którą pojechaliśmy do Warszawy.

Janina Mleczko. Dziękuję, że Pan z nami był...............
MM Dziękuję panu Wiktorowi Leyk.

Anna Szmajda To był piękny dzień. Tyle bijących razem serc, tyle pięknych myśli i wzruszeń. Jeszcze mnie trzyma energia wczorajszego dnia. Dołączam się do podziękowań i wyrazów sympatii.

Grażyna Binek: Dziękuję za wczorajszy dzień i za ten długi marsz ku normalności współuczestnikom i za przypomnienie historii przez Pana Wiktora Marka Leyka. Bożena Saniewska Opowieści Pana Wiktora na długo mi utkwią w pamięci, naprawdę jechać na marsz w obronie demokracji był dla mnie zaszczytem. Szacunek i chciałbym jeszcze więcej historii z Pana życia poznać i usłyszeć.

Dariusz Kalibarczyk: Obecność Pana Wiktora Leyka w naszej grupie miał dla mnie symboliczny wymiar…

Lidka Walasek. Panie Wiktorze, jak sam Pan widzi, że już sama obecność Pana wywołuje tyle dobrych myśli. Mam nadzieję, że namówimy Pana do współudziału w wytyczaniu nowej drogi. Drogi, jak Pan powiedział długiej i trudnej, ale słusznej w obecnym czasie. Chcielibyśmy podjąć szeroką akcję informacyjnoedukacyjną naszego społeczeństwa. Akcja ta miałaby na celu wskazywanie, że „Warto być uczciwym, choć nie zawsze się to opłaca. Opłaca się być nieuczciwym, ale nie warto”. Drogi, w której przypominalibyśmy wartości, o których dzisiaj już mało kto pamięta. A przede wszystkim chcielibyśmy odwłaszczenia świąt i pamiątek narodowych, które dziś są w rękach jedynie słusznej przewodzącej w naszym kraju partii. A nikt lepiej niż Pan nie wskaże nam tej drogi. Szkoda, że ten czas tak szybko upłynął i choć dzień był wyczerpujący, to chciałoby się więcej. Serdecznie dziękuję Panu osobiście jak i w imieniu wszystkich uczestników wyjazdu. Niech moc będzie z nami.

Robert Krzysztofiak
wraz z uczestnikami wyjazdu
KOD Warmińsko-Mazurskie

Zobacz film z manifestacji

Brak komentarzy: