środa, 15 czerwca 2016

Spowiedź „antyPolaka”

 W tej mojej ostatniej chwili, gdy czasu już mało….
Wiem że straszliwie zgrzeszyłem i że nie będzie mi to wybaczone.
Tak, jestem za tym aby Unia Europejska stała się jednym krajem składającym się z różnych Narodów połączonych wspólnymi ideałami.
Jestem za wspólnym Rządem Unii Europejskiej, jednego wspólnego Państwa.
Szanuję ustalenia różnych organów tej Unii, w tym Komisji Weneckiej.
Jestem za tym, aby taka Unia stała się zaczynem do tworzenia jednego Państwa w skali Świata .
I aby „Imagine” Lennona stało się Hymnem Światowym, tak jak Unia przyjęła jako swój hymn „Hymn do Radości „ Ludwiga van Beethovena .
Jestem za tym, aby Polska przyjmowała zarówno uchodźców jak i imigrantów.
Jestem za tym, aby Polska stawała się Krajem wielu kultur różnych Narodów.
Jestem KOD-erem. Dożywotnio.
Jestem przeciwko nauczaniu religii w szkołach.
Jestem za uczeniem Dzieci osiągnięć Nauki a nie bajek.
Jestem za uczeniem Dzieci historii Świata jako osiągnięć Ludzkości, ze szczególnym wskazaniem Ludzi, którzy dokonali wspaniałych odkryć i wynalazków.
A nie jako historii ( głównie) swojego Narodu.
Jestem przeciw uczenia Dzieci o bohaterach wyłącznie wojennych.
Jestem za uczeniem o wojnach, jako o strasznych przykładach głupoty i manipulacji masami.
Jestem za prawdziwym wychowaniem seksualnym w szkołach.
Jestem za radykalną ochroną środowiska naturalnego w skali globalnej i u nas, w Polsce.
Jestem za OZE.
Jestem za pełnymi prawami dla Kobiet wszędzie, zawsze i we wszystkim , w tym za antykoncepcją, in vitro bez ograniczeń oraz za aborcją ( zgodnie z ich sumieniem ).
Jestem za takimi samymi prawami osób homoseksualnych, jakie mają pary heteroseksualne.
Jestem przeciw jakimkolwiek nacjonalizmom.
Jestem przeciw odradzającym się „ruchom narodowym”
.
Jestem przeciw pełzającej dyktaturze „ w białych rękawiczkach”.
Jestem przeciw Władzy nacjonalistyczno-religijno- ksenofobicznej, dzielącej Naród na „Prawdziwych Polaków” i tych innych „zdrajców”.
Jestem przeciw posługiwania się w sporcie określeniami „drużyna narodowa” .
Jestem za sportem składającym się ze sportowców a nie z ich narodowości.
Boję się narastającej władzy globalnych i lokalnych koncernów.
Boję się skutków straszliwej komercjalizacji mediów, które mówią tylko „do mas”, kupujących reklamowane produkty i tym samym produkującyh analfabetów intelektualnych .
Boję się zidiocenia społeczeństw.
Boję się zanikania autorytetów.
Boję się demokratycznych wyborów, w których 1 głos głupka znaczy tyle samo co 1 głos samodzielnie myślącego. A głupków jest więcej i takie też są wyniki wyborów.
Boję się paranoicznych osobników, którzy potrafią tak nawalić ludziom w głowach, że potem tylko czytamy o tych osobnikach na kartkach podręczników historii- jakie straszliwe a czasem tylko straszne a czasem nawet tylko głupie rzeczy zrobili.
Wierzę że każde następne Pokolenie jest lepsze od poprzedniego.
Wierzę że Młodzi Ludzie , mimo wszystko, krok za krokiem będą budować lepszą Polskę i lepszy Świat.
Po prostu wierzę w Nich.
Bo gdyby nie te następne Młode Pokolenia, nie zgadzające się na Świat jaki zastali – skonstruowany przez Nas czyli Ich Rodziców, Dziadków i PraprapraDziadów- były równie głupie jak Ich Poprzednicy, to dalej byśmy na golasa mieszkali w jaskiniach……………..
……przerywam tą spowiedź. …..
Mimo natłoku i chaosu myśli , które chciałbym zostawić…….
Bo stos już czeka a gawiedź skończyła jeść popcorn i czeka na płomienie.
Stos podpali tłum Prawdziwych Polaków.
Wybaczcie że nie pójdę do Piekła.
Bo po pierwsze Piekła nie ma a po drugie , jeżeli ewentualnie jest, to tam spotkam się ze sporą grupą podobnych do mnie 
A Was tam nie będzie.
Na szczęście.

Brak komentarzy: