piątek, 10 czerwca 2016

Jestem Żydem, skoro Żydów nienawidzisz

Jestem Żydem, skoro Żydów nienawidzisz.
Jestem Niemcem, skoro Niemców nienawidzisz.
Jestem Ruskim, skoro Ruskich nienawidzisz.
Jestem Cyganem, skoro Cyganów nienawidzisz.
Jestem Katolikiem, skoro Katolików nienawidzisz.
Jestem Muzułmaninem, skoro Muzułmaninów nienawidzisz.
Jestem Buddystą, skoro Buddystów nienawidzisz.
Jestem Biały, skoro Białasów nienawidzisz.
Jestem Czarny, skoro Czarnuchów nienawidzisz.
Jestem Żółty, skoro Żółtków nienawidzisz
Jestem pedałem, skoro pedałów nienawidzisz.
Jestem lesbą, skoro lesb nienawidzisz.
Jestem liberałem, skoro liberałów nienawidzisz.
Jestem prawicowcem, skoro prawicowców nienawidzisz.
Jestem lewakiem, skoro lewaków nienawidzisz.
Jestem nacjonalistą, skoro nacjonalistów nienawidzisz.
Jestem obywatelem świata, skoro takich nienawidzisz.
Jestem bogaty, skoro bogatych nienawidzisz.
Jestem biedakiem, skoro biedaków nienawidzisz.
Jestem mądry, skoro mądrych nienawidzisz.
Jestem głupkiem, skoro głupków nienawidzisz.



To, do cholery, kogo mam dalej nienawidzić ?

Podpowiedz .....Człowieku napełniony nienawiścią.....

Do innych Ludzi....


Walter Chełstowski‎ 

Brak komentarzy: