czwartek, 17 grudnia 2015

Pikieta w Ełku (i nie tylko)




Na najbliższa sobotę zapowiadane są manifestacje w różnych częściach Polski, w tym także w Ełku ) o Elblągu pisaliśmy wcześniej). A niżej zamieszczamy list Mateusza Kijowskiego

Red.



Szanowni Państwo!

Pełną parą ruszyły przygotowania do sobotnich pikiet i manifestacji w całej Polsce a także poza granicami Polski. Odpowiadamy na Państwa oczekiwania i zapotrzebowanie. Oraz wyrażamy nasze oburzenie wobec skandalicznego i cynicznego ataku na niezawisłość Trybunału Konstytucyjnego. Pokażmy, że nam zależy i że nie odpuścimy. Że będziemy patrzyć władzy na ręce. Że nie chcemy Polski, w której mamy ograniczane wolności obywatelski, w którym prawo jest malowane i służy jedynie tworzeniu zasłony dymnej. Spotkajmy się w atmosferze radości, życzliwości, otwartości. Tak, jak poprzednio. N marginesie, mam wrażenie, że nie wystarczająco wyraźnie dziękowałem za 12.12 o 12:00. A to również my wszyscy, Wy wszyscy, przyczyniliście się do pierwszego drobnego sukcesu. Ale jednak sukcesu. Rząd opublikował wyrok Trybunału Konstytucyjnego z 3 grudnia.

Serdecznie dziękuję za zeszłą sobotę. I proszę o jeszcze w najbliższą. Spokojnej nocy życzę i do zobaczenia jutro.

Mateusz Kijowski

P.S. Uzyskałem status konta potwierdzonego na FB. W tej chwili łatwo sprawdzić, czy coś jest pisane przez mnie, czy przez fejka. Jeżeli przy moim nazwisku widzicie taki niebieski znaczek, to znaczy, że to ja. We wszystkim, co piszę od dzisiaj. Wcześniejsze wpisy już tego znaczka nie dostaną.

Brak komentarzy: