sobota, 12 grudnia 2015

Cieszę się, że tu jestem (relacja z Warszawy cz. 2)

Robert Krzysztof: Cieszę, się że tu jestem.


12.00 jesteśmy ! Możecie nas oglądać na TVN24 .Obok narodowcy...bez komentarza  (KOD)

Już blisko 15 tysięcy pod Trybunałem Konstytucyjnym ! (KOD)


Zdjęcia Roberta:



A oni skandują: Tu jest Polska, Wolna Polska, europejska....

Robert Krzysztof: Ale się dzieje....

inne zdjęcia (GW):

Zdjęcia KOD:



Lidka Walasek: W info też pokazują - rozmawiałam właśnie z mamą, która do dzisiaj nie zajmowała się wcale polityką - a teraz jest z nami (zadzwoniła, żeby mi to powiedzieć).

Robert Krzysztof:  Groźnie wyglądam ale jestem pokojowo nastawiony.

Marianna Sakowska‎: Serce rośnie:-).  Nie jest z Rodakami aż tak źle. Żal, że nie jestem z Wami, ale całym sercem wspieram. Czterdzieści pięć tys.ludzi, dołączają następni.Wolna Polska w wolnym świecie!

Dorota Blednicka: nawet słońce wyjrzało zza chmur i oświeciło marsz.
Joanna Żamejć: W W-wie pochód idzie, a część jeszcze stoi - tak nas dużo!

Brak komentarzy: