środa, 30 grudnia 2015

Jeszcze jedna relacja z koncertu "Artyści dla demokracji"

Lidia Kamińska Potępa pisze: Nie mogłam sama pojechać, ale z chęcią skorzystały z zaproszenia moje dzieci. 

A oto ich relacja:

Trudno opisać uczucia, jakie wywołał we mnie koncert zorganizowany przez KOD pod hasłem "Artyści dla demokracji". Serce rośnie, gdy widzi się taki ogrom ludzi, którzy mają podobne do naszego podejście do otaczającej nas rzeczywistości. Każda pieśń, każdy wiersz czy też inna forma wyrażenia pokazała nam, w jakich „dziwnych” czasach przyszło nam żyć. W dobie wolności walczyć o demokrację, o nie zawisłość sądów, o godność naszą, taką obywatelską, o nasze prawo jako narodu do wolnych wyborów. Przyznaję się przed sobą, że zaczynam się bać „człowieka, którego imienia nie warto wymawiać”.

I jeszcze jeden cytat, który zrobił na mnie ogromne wrażenie: „W Wigilię podzielono się nie opłatkiem, ale naszą konstytucją…”

Koncert świetny, a właściwie nie tylko koncert, bo była spora różnorodność stylów i form ekspresji.
Reżyserem całości był Marek Majewski (również występował).


Relacje zebrała Radosława Górska

Brak komentarzy: