piątek, 11 grudnia 2015

Głos najmłodszego pokolenia

Anka Grzybowska: To tekst mojego wspaniałego Syna Wojtka:

Witam nazywam się Wojtek Studziński i chodzę do VI klasy.
Piszę, bo chcę od serca powiedzieć, czemu będę na demonstracji, więc przejdę do sedna sprawy: bo uważam, że ten, kto łamie Konstytucję, powinien zostać ukarany.Wiem, co się dzieje, bo moja mama, Anka Grzybowska, jest koo grupy KOD_WM i nie owija w bawełnę tego, co powinienem wiedzieć.

Mam dopiero 11 lat, więc niektórzy pewnie myślą „Co tam jakiś smarkacz miesza się w politykę i będzie mi mówił, co mam robić” to nie tak. Każdy człowiek ma inne poglądy, ja natomiast myślę, że każdy może mieć prawo do powiedzenia „Nie” „nie zgadzam się”.
Jestem nastolatkiem lecz wiem co znaczą takie pojęcia jak Demokracja czy Konstytucja. Konstytucja jest to najważniejszy akt prawny Rzeczypospolitej Polskiej który daje nam między innymi wolność słowa. Dlatego nie łammy jej.To ważne.

Na koniec chciałbym zaprosić wszystkich na pokojową demonstracje i powiedzieć jedno: jeśli wstąpicie do KOD-u nie pożałujecie.

Pozdrawiam
Wojtek Studziński.

Brak komentarzy: