niedziela, 20 grudnia 2015

Co myślisz, że nie wiem?


O matko, jestem w szoku, dowiedziałam się dzisiaj, że moja mama jest również ,,obywatelem gorszego sortu, komuchem i złodziejem”. Ale może zacznę od początku.

Odwiedziłam dzisiaj mamę, 92 letnią staruszkę. Kiedy zdjęłam kurtkę od razu rzucił jej się w oczy przypięty na swetrze znaczek KOD-u, pyta się:  skąd go masz bo też chcę taki. Zdumiona zadaję pytanie a wiesz co to jest ? - Co myślisz, że nie wiem? - odpowiedziała i zrobiła mi wykład na temat idei powołania Komitetu Obrony Demokracji. Stałam i słuchałam, zdębiałam.

Na koniec oświadczyła mi, że też chciałaby zapisać się do KOD-u. I taka myśl mi się nasunęła, kiedy nastąpi prawne usankcjonowanie KOD-u, powstaną struktury, czy nie powinniśmy zarezerwować pulę miejsc z nr 1 dla honorowych członków? Bo takich babć jak moja mama i dziadków w naszym społeczeństwie jest zapewne więcej. Kochamy was,

 Danuta Śliwa

1 komentarz:

Unknown pisze...

Mamę witamy z otwartymi ramionami i mnóstwem gorących całusów!