sobota, 21 stycznia 2017

''Zdradziłabym'' każdy ruch dla ideałów


TAK. ''Zdradziłabym'' ruch dla ideałów. Nie dla logo czy poczucia tożsamości zdecydowałam się bowiem do Komitetu Obrony Demokracji przystąpić. Nie dla KOD przyszłam do KOD. Nie aplikowałam po legitymację, wybierać czy kandydować mogą inni. Interesuje mnie praca. Zaangażowanie mierzę czasem i spożytą energią. Szukałam miejsca, tak jak wielu z Was, w którym mogę skutecznie naciskać na władzę, aby egzekwowała zasady demokracji, praworządność, a nawet prawa człowieka. Przestrzeni, w której, można chwilę odetchnąć od dezinformacji, propagandy, spotkać ludzi myślących podobnie, wyznających zbliżone wartości. Dla żadnej twarzy nie przyszłam też do KOD. Nie porwał mnie żaden człowiek. Nikt mnie nie musiał do niczego przekonywać. Zmusiła mnie do działania polityczno-społeczna rzeczywistość.

Katarzyna Mortoń

czytaj cały tekst na blogu Autorki

Brak komentarzy: