środa, 25 października 2017

Opłata za transport policyjny, czterokończynowy


Wczoraj otrzymałem nakazowy wyrok sądowy (opłata za transport policyjny, czterokończynowy). Załączam piękne, kolorowe zdjęcie dla przypomnienia policji i sądowi jak to wyglądało; jaki napis na formacie A4 należało usunąć z trasy pochodu smoleńskiego za oryginalną cenę usługi transportowej 500 zł.

Państwo polskie uznało teraz w wyroku nakazowym, że pierwotna opłata była za wysoka i proponuje nową cenę za usługę transportową 300 zł, plus dwie opłaty 50 zł + 30zł, czyli otrzymałem zniżkę 120 zł, czyli 24% "discount". Moje zdanie jest odmienne i chciałbym o tym porozmawiać w sądzie osobiście, na zasadach ogólnych. Oczekuję obniżenie ceny za transport do 0 zł, i przeprosiny za zakłócenie spokoju w czasie mojego spontanicznego protestu przeciwko łamaniu Polskiej Konstytucji, i bezczeszczeniu krzyża i mojej wiary chrześcijańskiej, w trakcie miesięcznic smoleńskich.

Kopertę z moim sprzeciwem od wyroku nakazowego wraz, załączonym zdjęciem włożyłem do koperty oklejonej legalnym znaczkiem pocztowym przypominającym tekst mojego protestu. Do zobaczenia w niezależnym sądzie polskim lub europejskim. Podpisał: wolny Obywatel RP i Kanady.

George Dramowicz



Brak komentarzy: